ЯК ПIДГОТУВАТИСЯ ДО УРОКУ

 

Якщо Ви навчитесь правильно готуватися до ypoкiв, то будете по­чуваться бiльш впевнено та зможете краще вчитися.

Ось як варто готуватися до ypoкiв:

·    Пiдготуй необхiднi книги, зошити, домашню роботу, олiвцi та ручки.

·    Приходь до класу вчасно.

·    Показуй домашнi завдання на першу вимогу вчителя. 3аписуй завдання.

 

  Що слiд памятати учневі:

·    Якщо ти готовий до уроку, тобi буде легше вчитися i вчителi ставитимуться до тебе i твоєї роботи з повагою,

·    Якщо станеться якась надзвичайна ситуацiя, i ти не зможеш правильно пiдготуватися до уроку, учитель знатиме, що це випадковicть, i виявить поблажливiсть.

·    Пiдготуватися до уроку - означає вивчити те, що задано на цей день.

·    Якщо ти знатимеш пройдений мaтepiaл, тобi легше буде зрозу­мiти новий. 

 

 

ЯК ВИКОНУВАТИ ДОМАШНЮ РОБОТУ

 

Piдко зустрiнеш дитину, яка б сприймала домашнi завдання як задоволення. Однак умiння швидко та добре пiдготувати уроки зна­добиться  їй протягом усього життя. Ні в початкових, ні в старших класах неможливо досягти успiху, якщо не вмієш вивчати уроки. 3агальновідомо, що той, хто регулярно виконує домашні завдання, навчається набагато краще, ніж ті, хто їх не виконує. Наступні вказівки допоможуть  дитині у цій справі:

 

Пiд час вuконання домашньої роботu треба дотримуватись такого порядку:

 

1. З'ясувати в школi, що задано з кожного предмета;

2. Не забути взяти книги й iншi матерiали, необxiднi для виконання ypoкiв;

3. Сiсти за уроки у вiдведений для цього час;

4. Зосередь увагу на завданнi;

5. Ретельно та старанно виконати всі домашнi завдання;

   6. Записуй те, що вважаєш особливо важливим;

   7. Кілька разів повтори про себе головні правила;

 8. Під час виконання завдання не відволікайся (телевізор, радіо і т.і повинні бути вимкненими);

9. Акуратно скласти підручники і зошити  з пiдготовленими на завтра домашніми завданнями  в портфель або сумку;

 

Що слiд запам’ятати  учню:

 

-     Не тягни з уроками до останньої хвилини. Ти не знаєш, скiльки часу тобi може   знадо6итися;

-      Уроки краще робити на свiжу голову,  тодi ти виконаеш завдан­ня бiльш точно та правильно, отже, сiдати за них треба якомога ранiше;

-       Якщо ти робитимеш уроки без ниття й опору, у тебе залишиться бiльше часу на iгри;

-     Якщо тобi заздалегiдь дали велике завдання зпевного предмета, розпочинай виконувати йоговiдразу, без вiдкладання. Розподiли за­вдання на невеликi частини, склади список i викреслюй iз нього те, що зробив, у міру того, як виконуватимеш завдання. Зазвичай учнi, що сiдають за уроки без вiдкладань одержують кращi оцiнки, нiж тi, хто вiдкладає це до останньої хвипини;

-     Будь готовим до несподiванок. Якщо ти розпочав робити уроки ранiше, у тебе в запасi буде бiльше часу i непередбаченi труднощi або надзвичайна ситуацiя не перешкодять тобi виконати все завдання;

-           Якщо ти вiдчуваєш, що перестаєш що-небудь сприймати або читаєш те саме мiсце кiлька разiв, зроби невелику перерву та розімнися. Інодi буває корисно планувати перерви заздалегiдь. Коли знаєш, що через 15 хвилин тебе чекає перерва, буде легше зосередитися.

-           Не слухай друзiв, якi переконуватимуть тебе, що навчання - це дурниця, i що уроки роблять тiльки зубрiї. Пiд час прийняття рiшення думай про себе та своє майбутнє.

-           Виконання домашнiх завдань допоможе тобi краше пiдготуватися  до уроків у школi та почуватися бiльш упевнено.

 

 

ЯК ВИРІШУВАТИ ЗАДАЧІ  ПОДУМКИ

 1. Чітко усвідом умови задачі. Точно визнач межі того, що тобі відомо. Найчастіше помилки рішення кореняться у неправомірному судженні рамок умови.

2. Переформуліруй питання задачі. Як воно може звучати по-іншому?

3. З'ясуй, якої саме інформації тобі не вистачає для відповіді  на питання завдання. Подумай, як можна знайти цю інформацію.

4. У творчих завданнях найбільш очевидний спосіб вирішення зазвичай не буває кращим. Не поспішай .

5. Спробуй поглянути на задачу по-новому. Аналізуючи свої невдалі підходи до вирішення, відповідай собі? Не шаблонні чи ці підходи? В чому їх стереотипність?Чому вони не годяться?

          6. Використовуй свою підсвідомість. Якщо ти довго ламав голову над задачею, занурився в неї, але безуспішно, відволікаючись від задачі, не думай про неї якийсь час, займися чим-небудь іншим. Твоя підсвідомість сама працюватиме над проблемою і, можливо, видасть найкращий результат.

 

 

ЯК НЕ ВIДВОЛIКАТИСЯ

ПIД ЧАС ЗАНЯТЬ,  ЯКЩО ТОБI ХТОСЬ ЗАВАЖАЄ

 

Iноді дiти запевняють, що шум анi трохи не заважає їм робити уроки, уважно слухати те, що ми їм кажемо, або виконувати iншi завдання, що вимагають зосередженностi. Буває, вони намагаються нас переконати, що для того, щоб зосередитися, їм просто необхiдна музика, телевiзор або друзі. Що б вони не говорили, треба пам'ятати, що шум та iншi вiдволiкальнi фактори знижують здатнicть учня концентрувати увагу.

 Як же навчити їx займатися в класі, де досить багато вiдволiкальних факторiв?

 Ось кiлька кроків, якi в цьому допоможуть:

·    Намагайся не дивитися на тих, хто тобі заважає;

·    Продовжуй зосереджуватися на своїй pоботі;

·    Не вiдповiдай на запитання, дражнiння та смiшки;

·    За нeoбxiдності повідом  старших про те, що тебе вiдволiкають.

  Що слiд пам’ятати учневі:

·    Якщо ти тренуватимешся зосереджуватися на завданнi в спокійному оточеннi, у тебе краще вийде бути уважним i тодi, коли навколо чимало вiдволiкальних факторiв;

·    Якщо хтось  постійно тобi набридає, спробуй не звертати на нього уваги, зрештою, ця людина вiдчепиться;

·    Для того щоб навчитися зосереджуватися, потрiбна практика;

·    Haмaгaйся робити це, навіть якщо спочатку в тебе нiчого не вийде;

 

Iнодi під час уроку дiтям незручно буває скаржитися на тих, хто їм заважає. Можна поговорити про це iз учителем пicля уроку.

Використання цих порад дозволить батькам допомогти досягти ycпixy своїй дитинi. Результатом реалiзацiї ситуацiї успiху стане за­гальна сiмейна та шкiльна радiсть. 

 

 

ЯК ПРИВЕРНУТИ УВАГУ ВЧИТЕЛЯ

Переважна частина життя учня проходить у класі. Тому важливо, щоб він вмів правильно взаємодіяти з учителями. Однією з навичок, яка для цього буде потрібна – привернення уваги вчителя. Такі поради допоможуть дитині для її формування:

·    Подивися на вчителя.

·    Спокійно підніми руку.

·    Почекай, щоб учитель тебе викликав.

·    Спокійним голосом постав своє питання або дай відповідь на запитання вчителя.

· Якщо вчитель відповість на твоє запитання, подякуй йому.

 

   На що слід звернути увагу  учню:

·    Пам’ятай, що ти в класі не один. Почекай, доки вчитель допомагає іншому учневі, або відповідає на інші запитання.

·    Якщо тобі не вдалося привернути увагу вчителя вперше, спробуй   ще.

·  Якщо тобі не вдалося привернути увагу вчителя, поговори з ним на перерві. Поясни ситуацію і запитай, що тобі необхідно зробити наступного разу, щоб привернути його увагу на уроці.

 

 

22.09.2016